HR adviseur

Wil jij een leuke baan in een groeiende organisatie waar geen één dag hetzelfde is? Die hebben wij voor jou!

Onze organisatie groeit en zo ook onze afdeling HR, en daarom hebben wij behoefte aan extra ondersteuning bij ons team HR-advies. Wij zoeken een pragmatische pro-actieve collega HR adviseur met affiniteit voor de zorgsector en functiewaardering. Voor 36 uur per week.

Wie zijn wij:

De beste zorg is de zorg waarbij je je het meest thuis voelt. Thuis, op de plek waar je zelf keuzes maakt en je je vertrouwd voelt. Als Allerzorg, Wonen bij September, Compartijn, Bloemendael, Van Hollant, PGZ, WoonzorgNet en ‘t Zicht geloven we in de kracht van thuis. Wanneer dit niet in het eigen huis kan, creëren wij waar mogelijk een thuis. Wij zetten de mens centraal in zijn eigen vertrouwde omgeving en brengen de zorg dichtbij. Onze organisatie is volop in beweging, door groei en door de actuele gezondheidsvraagstukken. Daarbij moeten we vaak innovatief en proactief. Dit maakt ons een van de meest ondernemende zorgorganisaties van Nederland. Deze vacature is voor de pijler Allerzorg, Zorg thuis.

Wat hebben wij jou te bieden?

  • Een afwisselende en uitdagende baan in een team met deskundige collega's voor 32- 36 uur per week;
  • Salaris van max. € 3.362,- (CAO VVT, FWG 45) of €3.818,- (FWG 50), afhankelijk van je kennis en werkervaring op basis van een fulltime werkweek van 36 uur;
  • 8% vakantiegeld, een eindejaarsuitkering van 8,33 % en ruim 32 vakantiedagen per jaar (bij fulltime dienstverband);
  • Gratis en onbeperkt toegang tot het online leerportaal GoodHabitz waarin oneindig veel trainingen staan om meer kennis op te doen in jouw vakgebied of persoonlijke interesses;
  • Goede regelingen zoals een pensioen via pensioenfonds Zorg & Welzijn en reiskostenvergoeding conform de CAO;
  • Een hybride werkplek bij ons kantoor in Woerden, of vanuit huis;
  • Een telefoon en laptop.

Wat ga je doen?

Jouw werkzaamheden richten zich primair op alle facetten van HR-advies. Als HR adviseur bewaak je mede het vastgestelde HR beleid en stemt af met de senior HR Business Partner. Je informeert, ondersteunt en adviseert, gevraagd en ongevraagd leidinggevenden en medewerkers onder meer over arbeidsvoorwaarden, opleidingsvraagstukken, verzuim- en re-integratiebegeleiding. Waarbij je toeziet op de juiste toepassing van de wet- en regelgeving en CAO. Je levert een actieve bijdrage aan projecten en aan het ontwikkelen van beleid.

Daarnaast bestaan je werkzaamheden uit de implementatie van het functiehuis, waarin je verantwoordelijk bent voor het gehele administratieve proces. Van het versturen van de aanbiedingsbrieven naar medewerkers, het bijhouden van bezwarentermijnen, het bijhouden van de mailbox, het overzicht houden van de planning en het beheren van (grote) Excelbestanden.

Wat neem je mee?

  • Je beschikt over een afgeronde HBO opleiding richting HRM of vergelijkbaar;
  • Je hebt affiniteit met de zorg;
  • Je hebt minimaal 2 jaar werkervaring op een HR afdeling;
  • Je bent op de hoogte van relevante wet- en regelgeving en weet deze ook toe te passen en bij te houden;
  • Je hebt inlevingsvermogen en overtuigingskracht en kunt goed omgaan met tegengestelde belangen;
  • Je beschikt over goede mondelinge- en schriftelijke vaardigheden, zowel met leidinggevenden als zorgmedewerkers communiceer jij op het juiste niveau;
  • Je bent integer, nauwkeurig, service- en resultaatgericht;
  • Je bent nieuwsgierig en weet snel je weg te vinden in nieuwe werkprocessen en systemen;
  • Je bent handig met (grote) Excelbestanden;
  • Je werkt graag samen met jouw collega’s maar kunt ook goed alleen werken.

Enthousiast? Laten we kennismaken!

Laat je sollicitatie achter via de knop ‘solliciteren’. Wil je eerst meer informatie? Neem dan contact op met jouw toekomstige collega Belinda Meijer telefoon 088-5723114 of via de mail naar Belinda.Meijer@allerzorg.nl.

We kijken uit naar jouw reactie!

Sfeerimpressie