Medewerker HR administratie

Wie zijn wij:

De beste zorg is de zorg waarbij je je het meest thuis voelt. Thuis, op de plek waar je zelf keuzes maakt en je je vertrouwd voelt. Als Allerzorg, Wonen bij September, Compartijn, Bloemendael, Van Hollant, PGZ, WoonzorgNet, ‘t Zicht en Compleet Mensenwerk geloven we in de kracht van thuis. Wanneer dit niet in het eigen huis kan, creëren wij waar mogelijk een thuis. Wij zetten de mens centraal in zijn eigen vertrouwde omgeving en brengen de zorg dichtbij. Onze organisatie is volop in beweging, door groei en door de actuele gezondheidsvraagstukken.

Wat ga je doen?

Samen met je 6 collega’s van de HR-administratie werk je nauw samen en zorg je dat vragen op het gebied van diverse HR-procedures, regelingen, CAO en arbeidsvoorwaarden van de leidinggevenden en medewerkers goed worden beantwoordt. Je verwerkt de (salaris)mutaties correct in Afas InSite. Verder stel je onder meer werkgeversverklaringen, declaraties, brieven en (arbeids)overeenkomsten op en houd je de digitale personeelsdossiers actueel. Daarnaast neem je deel aan verschillende HR projecten.

Wat hebben wij jou te bieden?

  • Een afwisselende en uitdagende baan in een team met deskundige collega's voor 28-32 uur per week.
  • Salaris van max. € 3.159,- (CAO VVT, FWG 40) bruto per maand, afhankelijk van je kennis en werkervaring op basis van een fulltime werkweek van 36 uur.
  • 8% vakantiegeld, een eindejaarsuitkering van 8,33 % en ruim 32 vakantiedagen per jaar (bij fulltime dienstverband).
  • Gratis en onbeperkt toegang tot het online leerportaal GoodHabitz waarin oneindig veel trainingen staan om meer kennis op te doen in jouw vakgebied of persoonlijke interesses.
  • Goede regelingen zoals een pensioen via pensioenfonds Zorg & Welzijn en reiskostenvergoeding conform de cao.
  • Een hybride werkplek bij ons kantoor in Woerden of vanuit huis.
  • Een bonus voor jou als door jouw inspanning nieuwe collega’s binnen bepaalde zorgfuncties in de organisatie starten.
  • Een telefoon en laptop.

Wat neem je mee?

  • Je beschikt over minimaal een relevant mbo niveau 3 of 4 diploma met administratieve ervaring.
  • Je hebt actuele kennis van het vakgebied.
  • Je bent nauwkeurig, kwaliteit- en servicegericht.
  • Je kan goed zelfstandig werken en hebt doorzettingsvermogen en overtuigingskracht.
  • Natuurlijk heb je goede mondelinge- en schriftelijke communicatievaardigheden.
  • Verder vinden we het belangrijk dat er ook gelachen wordt, dus je hebt humor.

Enthousiast?Laten we kennismaken!

Laat je sollicitatie achter via de knop ‘solliciteren’. Wil je eerst meer informatie? Neem dan contact op met Mark van de Peut, Manager Shared Service Center via 088-5721978 of mail naar mark.vandepeut@allerzorg.nl .

We kijken uit naar jouw reactie!